Author Topic: A woman telling the truth is creating the possibility for more truth around her  (Read 52902 times)

leana

  • Guest
I'll join in as well :)
So go ahead :D

Selan

  • Heavenly Orgasmic
  • *****
  • Posts: 4841
    • View Profile
How's your tooth?

leana

  • Guest
How's your tooth?
Fine...

Selan

  • Heavenly Orgasmic
  • *****
  • Posts: 4841
    • View Profile
LOL!
Liar?

leana

  • Guest
Liar?
Uhmmm no....actually...maybe...the pain isn't too bad...I think i could sleep :)

Smiles

  • Moderator
  • Nymphomaniac!!
  • *****
  • Posts: 12642
  • Easter is gonna be great!Heard he will Rise Again!
    • View Profile
    • AnimeCentral
    • Email
well i ahve to ask the same amount of q's to yo as I do selan. it's only fair.XP


Will the world end before the sun explodes?

will everyone recognize me without a Sailor Moon Avvy?

what are you listening too?

are you eating right now?

what would the doctor prescribe to a cow with purple spots?

what  do you do on your weekends away from home?

do you take many vacations?

what was the last vacation you took?

where is your dream vacation spot?

what name would you pick for your firstborn child?

have you ever seen the Magic toll Booth?

what is the last book you read for fun?

do pigs ever meow?

what do you think is on the other side of the rainbow?

have you had Quiche?

do you like spinach in things (like on pizza)?

do you know what a Popple is?

have you ever seen "Duckula"?

how long has it been since you first started using the internet?


what do you think of cell phones?

do you like peas?

is fog as thick as peanut butter or pea soup?

how many licks does it take to get to the center?

what is your favorite pudding?

Do you like Jello?

how do you eat pie?

what is your favorite color?

have you ever seen a green sky?


Do you ever remember your nightmares in detail?

what creeps you out?

have you ever had Deja Vu?

would you like to live on the moon?

when was the last time you watched a bugs bunny cartoon?

what kind of puppy you would be if you were a dog?

tadpoles or frogs?

Have you seen Madagascar 2?

do you like cute fluffy animal movies?

when was the last time you:

went to the zoo?
saw a swan?
fed bread crumbs to ducks?
watched a squirrel run around your yard?
went for a walk?
went for a bike ride?
rode on the back of a hay ride?
stopped and smelled a rose?
did something that embarrassed you till you blushed?
were really scared?

have you ever seen a deer?
have you ever eaten a deer?

have you asked me new q's in my truth thread today?

do you know what Lemmings are known for?

what is the oldest thing in your fridge right now?

do you have popcorn?

do you like salt or butter on your popcorn?

ever had:
frog legs?
escargot?
rabbit?
Duck?
miso Soup?
French Onion soup?
fried green beans?

ever eaten a worm?

have you ever eaten turtle?

how do 5 and 5 make 12?

have you read Alice and Wonderland?

how old is Old?

do you believe in magic?

technically doesn't money actually grow on trees...?

have you ever written a fanfiction?

What is the worst fanfiction you have ever read?

what do you think of when you hear the name Bob?

Do you like Dr Suess?

what things do you contemplate late at night?

do you know how to jitterbug?

would you wear pink in public places?


do you like buying gifts for people?

do you hate answering alot of q's?

are you surprised I haven't asked any new q's in a while?

how long is too long?

what is your favorite kind of pie?

do you like cheesecake?

what kind of cake should I serve at a long Island iced tea party?

Do you think it's a red neck thing to roast marshmallows on a rake?

Are you going to ask me some new q's in my truth thread now?

do you know I'm not really feeling very inquisitive tonight?

so instead word association:

Icecream

pudding

butterflies

pingpong

jello

jellybeans

bingo!

gumballs

what is your favorite type of cookie?


and here's the pinch to grow an inch:  ;D

how long have yo been friends with selan?
Just loving it! :-*
let's sit and chat a while and see if I don't make you smile .;)

Churba

  • Passion Player
  • ****
  • Posts: 1429
  • The Fresh Prince of Leeds.
    • View Profile
Holy jesus on a cheetah, that's a list and a half of questions.

Pardon my silence, but I'm terrible at thinking up what I should ask people!

aaaahhhh.....mmmm.......Where have you been overseas?

Tell us a story from your travels, please?

Sister Aluicious

  • Eternal Lover
  • *****
  • Posts: 2530
  • There is no coincidence only hitsuzen.....
    • View Profile
hot potatoes?

questions round one:

what is your computers name?

did you name your printers voice?

Do you prefer using hard copy documents(paper trail) as opposed to online/virtual documents(anything on the compy) or vice versa?

are you enjoying your summer?

*blinks* urmmmm...... come on i gotta have one more question....

What is your favorite constellation?:)
Popples eat people for breakfast every other Thursday. if you don't know what a popple is watch out or you may get eaten!

NightWraith

  • Forbidden Fruit
  • ****
  • Posts: 1877
    • View Profile
What is the best day of the week?
What super power would you like to have?
Are you hungry?

leana

  • Guest
well i ahve to ask the same amount of q's to yo as I do selan. it's only fair.XP
OMG Smiles....ROFL! This is torture :o

Will the world end before the sun explodes?
Yes

will everyone recognize me without a Sailor Moon Avvy?
Absolutely...at least if you post your pic or/and keep the same name :)

what are you listening too?
Radio ;)

are you eating right now?
Nope i wasn't satisfied with what the fridge offered me

what would the doctor prescribe to a cow with purple spots?
The vet would prescribe a great amount of green pills...so i've heard..

what  do you do on your weekends away from home?
Visit friends,kitesurfing (just started),diving,swimming and so on :p 

do you take many vacations?
I just graduated and today i'm enjoying my last day of my holiday!

what was the last vacation you took?
Away from home? Must have been Turkey, together with Selan

where is your dream vacation spot?
I think new-zealand...thou i have some countries on my list to visit

what name would you pick for your firstborn child?
I don't think i'll ever have one, but if so...I would name her, cause it will be a girl ;). I'll name her Robin.


have you ever seen the Magic toll Booth?

Nope

what is the last book you read for fun?
Eva Noort-Nieuwe buren (translated= new neighbours= thriller)

do pigs ever meow?
Ofcourse

what do you think is on the other side of the rainbow?
Gold

have you had Quiche?
Yes last Saturday...i was at this lame party and we were forced into making our own quiche! I made one and ate two :)

do you like spinach in things (like on pizza)?
Yeah baby, come on with the veggies!

do you know what a Popple is?
Nope

have you ever seen "Duckula"?
Hell yeah! Donald duck!

how long has it been since you first started using the internet?
I think i must have somewhere around 11?don't know really

what do you think of cell phones?
Handy!

do you like peas?
They are allright, i used to love them, but Selan kind of overfeeded me with them :s

is fog as thick as peanut butter or pea soup?
Never had it on my plate...

how many licks does it take to get to the center?
Haven't ever had to count them....

what is your favorite pudding?
Strawberry-cream

Do you like Jello?
Its allright

how do you eat pie?
In new-zealand, with primo :)

what is your favorite color?
Black and white

have you ever seen a green sky?
Yes

Do you ever remember your nightmares in detail?
Nope....i don't remember much of my dreams

what creeps you out?
The surgeon who ripped my tooth out yesterday

have you ever had Deja Vu?
Yes

would you like to live on the moon?
Nope, i'd miss out on all the cool stuff here

when was the last time you watched a bugs bunny cartoon?
Ages ago

what kind of puppy you would be if you were a dog?
Labrador

tadpoles or frogs?
Tadpoles...Frogs creep me out

Have you seen Madagascar 2?
Nope i didn't like the first one

do you like cute fluffy animal movies?
Does ice-age count and finding nemo count? then yes

when was the last time you:

went to the zoo?
2 years ago

saw a swan?
Yesterday

fed bread crumbs to ducks?
A few months ago with a psychiatric patient

watched a squirrel run around your yard?
Never

went for a walk?
Last saturday

went for a bike ride?
yesterday

rode on the back of a hay ride?
4 or 5 years ago

stopped and smelled a rose?
4 years ago for sure....other then that...i don't know?

did something that embarrassed you till you blushed?
I don't blush

were really scared?
Yesterday

have you ever seen a deer?
Yes
have you ever eaten a deer?
Nope, Selan always tries to lure me into this kind of stuff and usually i do those things, but i haven't been lured into the deer-eating stuff.

have you asked me new q's in my truth thread today?
No

do you know what Lemmings are known for?
Nope

what is the oldest thing in your fridge right now?

Cheesespread

do you have popcorn?
Nope

do you like salt or butter on your popcorn?
Salt

ever had:
frog legs?Nope Selan tried to force me, but i succeeded!
escargot? Yuk....yes...not on purpose...it was in my veggies :s...Yuk!
rabbit? Nope
Duck? Yes
miso Soup?nope...is it nice?
French Onion soup? yes
fried green beans?

ever eaten a worm? Nope

have you ever eaten turtle? NOOOOOOOOOO!

how do 5 and 5 make 12?
They don't....

have you read Alice and Wonderland?
Yes

how old is Old?
79

do you believe in magic?
Sure, every-one does right?

technically doesn't money actually grow on trees...?
Haven't seen it yet...

have you ever written a fanfiction?
Nope

What is the worst fanfiction you have ever read?
Cant remember any....

what do you think of when you hear the name Bob?
Bob, the sober river

Do you like Dr Suess?
Do'n't know her

what things do you contemplate late at night?
Flipside :)

do you know how to jitterbug?
Say what?

would you wear pink in public places?
Yupz!

do you like buying gifts for people?
Yes

do you hate answering alot of q's?
Nope....are we there yet??????

are you surprised I haven't asked any new q's in a while?
Lol,yes

how long is too long?
8 days

what is your favorite kind of pie?
Thai-chicken

do you like cheesecake?
Don't think i ever had it

what kind of cake should I serve at a long Island iced tea party?
Chocolate cake

Do you think it's a red neck thing to roast marshmallows on a rake?
Nope

Are you going to ask me some new q's in my truth thread now?
Sure i will...

do you know I'm not really feeling very inquisitive tonight?
I noticed ;)

so instead word association:

Icecream
Mars
pudding
Jelly
butterflies
Lol, atalanta
pingpong
Lol, tabletennis
jello
jellow

jellybeans
Candy

bingo!
Sing a song!

gumballs
Pain

what is your favorite type of cookie?
The one with the raisins in the yellow package...the ones selan makes

and here's the pinch to grow an inch: 

how long have yo been friends with selan?
7 and a half year...

leana

  • Guest
Holy jesus on a cheetah, that's a list and a half of questions.
I know....it took me some time...

Pardon my silence, but I'm terrible at thinking up what I should ask people!
That's allright you should only ask questions you really want an aswer to right?

aaaahhhh.....mmmm.......Where have you been overseas?
I've been in England,Japan,New zealand,Turkey,Belgium, Germany,France

Tell us a story from your travels, please?
I have spend the best time of my life in new-zealand...with my best friend!
I think that made it thruly special and wonderfull...I'm not a good story-teller, but i remember the moment we sat in the plane and pinched eachother to know it was really true...

leana

  • Guest
hot potatoes?
Nice
questions round one:

what is your computers name?
Jana

did you name your printers voice?
Dont have a printer

Do you prefer using hard copy documents(paper trail) as opposed to online/virtual documents(anything on the compy) or vice versa?
I usually use digital stuff....

are you enjoying your summer?

Hell yeah! Kitesurfing!!!!!!!!!

*blinks* urmmmm...... come on i gotta have one more question....
Yeah...come on :)

What is your favorite constellation?

Uhmm....


NIGHTY! :p

What is the best day of the week?

A day without work

What super power would you like to have?

The power to break this belt :s

Are you hungry? always and right now i need to go to the toilet as well
 
 

NightWraith

  • Forbidden Fruit
  • ****
  • Posts: 1877
    • View Profile
What would you do if you really were wearing the belt and I had the only key here in England?
Would the belt go better on Selan?
Should i ask more "pervy" questions?

When was the last time you were drunk?
How did you get into kite surfing?
Have you been using your new camera a lot?

Oddball

  • Moderator
  • Nymphomaniac!!
  • *****
  • Posts: 17152
  • Me the 13th Duke of Wymbourne are they quite mad!
    • MSN Messenger - oddballsco@hotmail.co.uk
    • Yahoo Instant Messenger - oddball24sco
    • View Profile
    • Myspace Profile
    • Email
Why did you do this?

Did you cave into peer pressure?

Where you pushed?

Where you forced into it by Nightwraith to get the key?

If a Mime was walking through a forest and a tree falls onto him/her.........would anyone mind?

What is the square root of 889?

What is the average rainfall of the Amazon rain forest..........FOR A YEAR?

What is your quest?

What is your favorite colour?

What is the capital city of Assyira?

Will you cut down the largest tree you can find with........A HERRING?
What good is dreaming it if you don't actually do it?.

leana

  • Guest
What would you do if you really were wearing the belt and I had the only key here in England?
I would ask Selan to break it :)
Would the belt go better on Selan?
Nope, i think i am more nasty then Selan, and cause i haven't had sex the last year i guess it wouldn't be to bad either...
Should i ask more "pervy" questions?
Go ahead ;)
When was the last time you were drunk?
a year ago, i went to this wedding with my housemate (guy) and we pretended i was his gfriend and ppl started asking all sorts of questions and after the party with loads of wine...we had an afterparty together at home
How did you get into kite surfing?
I used to be fascinated by it, and i love the water...i would really like to be able to do the jumps and stuff
Have you been using your new camera a lot?  
Yes....i have been annoying loads of people with it!
 
 
Why did you do this?
Felt like it :)

Did you cave into peer pressure?
Nope

Where you pushed?
Not exactly

Where you forced into it by Nightwraith to get the key?
No, but i guess he would be able to do it!:p

If a Mime was walking through a forest and a tree falls onto him/her.........would anyone mind?
LOL
What is the square root of 889?
29,82?
What is the average rainfall of the Amazon rain forest..........FOR A YEAR?
Nine feet of rain :)
What is your quest?
Happiness
What is your favorite colour?
black and white
What is the capital city of Assyira?
Nineveh?
Will you cut down the largest tree you can find with........A HERRING?
Nope, i won't
 

Oddball

  • Moderator
  • Nymphomaniac!!
  • *****
  • Posts: 17152
  • Me the 13th Duke of Wymbourne are they quite mad!
    • MSN Messenger - oddballsco@hotmail.co.uk
    • Yahoo Instant Messenger - oddball24sco
    • View Profile
    • Myspace Profile
    • Email
Oh go on please cut down the tallest tree you can find with a Herring?
What good is dreaming it if you don't actually do it?.

leana

  • Guest
Oh go on please cut down the tallest tree you can find with a Herring?
NO! Stop whining....i won't ;)

Oddball

  • Moderator
  • Nymphomaniac!!
  • *****
  • Posts: 17152
  • Me the 13th Duke of Wymbourne are they quite mad!
    • MSN Messenger - oddballsco@hotmail.co.uk
    • Yahoo Instant Messenger - oddball24sco
    • View Profile
    • Myspace Profile
    • Email
Do you like thunder storms?

What scuba ratings do you hold?

how many dives have you done?

Where have you been diving?
What good is dreaming it if you don't actually do it?.

leana

  • Guest
Do you like thunder storms?
Love them...Love to watch and see what nature can do :)

What scuba ratings do you hold?
Just the open water-one (PADI)....

how many dives have you done?
around 10-15 in the open water.

Where have you been diving?
Turkey and the Netherlands

CrystalDragonSpaceMarine

  • Eternal Lover
  • *****
  • Posts: 2446
  • Show me your enemies.
    • View Profile
    • Email
What is the worst movie you have ever seen?
"Worst" as in least-enjoyable.

leana

  • Guest
What is the worst movie you have ever seen?
uhmmmmm.....i saw hp the half blood prins a few hours ago...almost fell a sleep half-way...wouldn't say it's the worst tho....

"Worst" as in least-enjoyable.
I think i'll go for jack-ass the movie...I just did'n't think it was funny how the guy had the dinky-toy up his ass....

Smiles

  • Moderator
  • Nymphomaniac!!
  • *****
  • Posts: 12642
  • Easter is gonna be great!Heard he will Rise Again!
    • View Profile
    • AnimeCentral
    • Email
*highfives for disliking the Jackass movie* that movie was awful.

yes finding nemo and ice age count. ;)

I finally won a round in Twister! did you see?  :-*

do you think I should flaunt my nudity?

do you like your meat still mooing?

where's the beef?

what's for dinner?

what did you think of when you first woke up today?
Just loving it! :-*
let's sit and chat a while and see if I don't make you smile .;)

Sister Aluicious

  • Eternal Lover
  • *****
  • Posts: 2530
  • There is no coincidence only hitsuzen.....
    • View Profile
what is your choice of camera?

do you use a wireless mouse?

air conditioning or fans?

giraffes or elephants?
Popples eat people for breakfast every other Thursday. if you don't know what a popple is watch out or you may get eaten!

Smiles

  • Moderator
  • Nymphomaniac!!
  • *****
  • Posts: 12642
  • Easter is gonna be great!Heard he will Rise Again!
    • View Profile
    • AnimeCentral
    • Email
what is your pirate name?

IF you were a pirate would you be the captain, the first mate, a crew man, or a wench?

do you get sea sick?
do you get air sick?
How old were you when you first learned how to ride a bike?
Just loving it! :-*
let's sit and chat a while and see if I don't make you smile .;)

leana

  • Guest
highfives for disliking the Jackass movie* that movie was awful. SWEEEET!!!!! Thanks for not liking it with me ;)

yes finding nemo and ice age count.
Good Good...
I finally won a round in Twister! did you see?  I did!! WOOOOOOTTT!!! *cheers : Smiles did win, Smiles had wun....Smiles will shortly show her bum!!WOOOOOOOOOOOTTT*

do you think I should flaunt my nudity? Hell yeah i do it all the time and i love it!!

do you like your meat still mooing?
Hmmm medium rare please :)
where's the beef?
I have really found the beef...want to have a look?

what's for dinner?
Don't know yet

what did you think of when you first woke up today?
Selan


what is your choice of camera? 9.2 megapixels

do you use a wireless mouse? nope, laptop

air conditioning or fans? fans

giraffes or elephants?
elep

IF you were a pirate would you be the captain, the first mate, a crew man, or a wench?
I'd start out being a crew man and finsih being a captain :)
do you get sea sick? Never
do you get air sick? Nope
How old were you when you first learned how to ride a bike?3,5 years or 4
something like that...


Black Anne Bonney


Like anyone confronted with the harshness of robbery on the high seas, you can be pessimistic at times. You can be a little bit unpredictable, but a pirate's life is far from full of certainties, so that fits in pretty well. Arr!
« Last Edit: July 18, 2009, 02:39:51 am by leana »

Oddball

  • Moderator
  • Nymphomaniac!!
  • *****
  • Posts: 17152
  • Me the 13th Duke of Wymbourne are they quite mad!
    • MSN Messenger - oddballsco@hotmail.co.uk
    • Yahoo Instant Messenger - oddball24sco
    • View Profile
    • Myspace Profile
    • Email
Have you ever wanted to try Ice Diving?
What good is dreaming it if you don't actually do it?.

Sister Aluicious

  • Eternal Lover
  • *****
  • Posts: 2530
  • There is no coincidence only hitsuzen.....
    • View Profile
is it time for me to raise my pirate flag?

what is your favorite comfort food?
Popples eat people for breakfast every other Thursday. if you don't know what a popple is watch out or you may get eaten!

NightWraith

  • Forbidden Fruit
  • ****
  • Posts: 1877
    • View Profile
Should i ask more "pervy" questions?
Go ahead ;)

ok... Hrmmm

What underwear do you have on now?
What does your sexiest underwear look like?
What does Selans sexiest underwear look like?
Would you send me a picture of you in your sexiest underwear?
Would you post a picture of yourself on these forums such as those charles and akasha have been posting?
Are you enjoying wearing the belt?

leana

  • Guest
Have you ever wanted to try Ice Diving?
Nope, never thought about it.... I guess i would like it...

is it time for me to raise my pirate flag?
Argh matey!!!

what is your favorite comfort food?
Bolognese crisps! I'm craving for them right now...
I feel sad and thats when you need stuff like that :)

Should i ask more "pervy" questions?
Go ahead ;)
ok... Hrmmm
DIRTY!! NASTY!!
What underwear do you have on now? a pieces(=brand) boxer/hipster
What does your sexiest underwear look like? I don't really know what you do think is sexy...i have the underwear with see through stuff. i do have g-strings....
What does Selans sexiest underwear look like? Selan is hot in her boxer/hipster,it's the only thing she wears and it HOT!!
Would you send me a picture of you in your sexiest underwear?  Why?
Would you post a picture of yourself on these forums such as those charles and akasha have been posting? Uhmmm nope, i wouldn't want any-one to find me on the forum wearing a little ;)
Are you enjoying wearing the belt? Nope :s

CrystalDragonSpaceMarine

  • Eternal Lover
  • *****
  • Posts: 2446
  • Show me your enemies.
    • View Profile
    • Email
What is your opinion on wearing more than one belt around the waist?
What's your opinion on belts worn elsewhere?

How about these?